Poker yıldızları qiwi cüzdanına para çekme

Phonbet betcity aynası ! ite

Para çekme ve yatırma “Pokerstars”, sitede sunulan tüm hizmetler için tek bir geniş işlevselliğe sahip yüksek kaliteli bir programdır.

Poker oyununuzu olabildiğince konforlu hale getirmek için birçok ayar ve işlev içeren cüzdan ilkesini kullanır – poker odası, spor bahisleri, kumarhane. Katlama poker yıldızları qiwi cüzdanına para çekme bastıktan sonra hemen yeni bir eli beklerken asla sıkılmıyorsunuz. Süýji örtükleri üçin kazinoda oýnaň. Onlaýn onlaýn oýunlary mugt oýnaň. Yani, para için PokerStars oynamaya karar verdiniz ve bunun için Zoom formatını. PokerStars poker istemcisinin başlıca avantajları şunlardır:.

Zoom poker çok popüler çünkü yeni.

Favori spor Nikopol ! site

Rus futbol kupası tahmini. Özelliği, her elden sonra poker yıldızları qiwi cüzdanına para çekme rakiplerle. Bu özellikler gerektiğinde devre dışı bırakılabilir kartlar ve yeni rakipler alırsınız..


169 thoughts on “Poker yıldızları qiwi cüzdanına para çekme

  1. benim istedigim coin globalde bulunmakta binance tr ye para yatırıp ustd ye çevirip globale aktarıp ordan coini alsam orda kalsa bi sorun olur mu pek anlayamadım

    1. VİDEODA SÖYLÜYORUM ZATEN BİNANCETR Yİ PAPARA GİBİ DE KULLANABİLİRSİNİZ DİYE. PARA TRANSFERİ İÇİN.

  2. Nice vid, bro! Wouldn’t u give ur prediction about ENGAGED? I’m so into it! It seems perfect. Am I right in keeping it up?

  3. hayatımda daha kötü bi anlatım videosu izlememiştim

    1. @Ali Durmuş 8 10 dakika altı videolara reklam atmıyor Ytube çok biliyosunuz kendiniz yapsanıza o zaman

    2. @BZ TV sen para cekme yatırma aynı anda antiyorsun bide sohbette geçiyorsun

    3. @BZ TV arkadaşım sorun su yatırma ayrı anlat cekmeyi ayrı video koy

  4. LÜTFEN BU MESAJİ OKURMUSUN!!!!!!!!
    Reis bana acil bakmanlazim binance hesabimdan binance try hesabima transfer yaparken 0 btc diyo ve gecici sureligine bloke oldu diyor ve bu hatayi 1 aydir aliyorum kimse ulasdiysam yapamadi coin olarak denedim cekim yapiyim dedim oda olmadi ayni hatayi verdi

  5. Para çekeceğimiz zaman İBAN olarak başka İBAN girebiliyor muyuz?

    1. @ahmet pubg atarız reis haram lokma Allah nasip edeceğine canımı alsın daha iyi. Ama herkes orusbu çocuğu olmuş güvenmezsiniz normaldir. fakat mağdur olmayın diye yazdım selametle üstadlar hayırlı geceler

    2. @pYc Hallettim Reis Sağolasın Düşünmen Yeter 👊

    3. Ben ibanımı verebilirim çekmekte sıkıntı yaşıyorsan kardeş?

  6. Binance TR de alim satim işlemi yapabiliyormuyuz ben simdi TR gecicem vido da biraz anlamadim hocam

    1. @ReLaX DARK %80 i var doge chz falan çoğu var iyi bayramlar

    2. @TheNotoriousBaby peki hocam globalda olan coinler TR de de varmı cvp larsaniz çok teşekür ederin hocam sagılar hayırlı bayramlar dilerim

    3. Tr de aynı şekilde alım satım yapılabiliyor hatta ziraat bankası vb. bankalardan da para göndererek coin alabiliyorsunuz

  7. Binance tr ve binance global arasında komisyon farkı fazla değil mi

  8. Ben gösterdiğiniz gibi yaptım ama maks a bastığımda sadece küsürat kısmı çıkıyor. o da transfer edilemiyor. Ne olabilir sıkıntı

    1. @Serkan Darcan sanmıyorum illaki transfer gerçekleşir genel bir sorun olsa bizde yapamayız inşallah çözersin yardımcı olmuşumdur

    2. @Serkan Darcan ben aktarım yapıyorum bir sorun olmamıştı bu arada işlemler askıdaydı 1-2 saatdir tekrar coin atmayı deneyim birde coinlerde sayı kısıtlaması var onu kontrol edin Ont için alt limit nedir diye Try yada Udt karşılığına bakılıyor geçirmek için

    3. Nasıl bir terslik olabilir, nakite Çevirdiğim zamanda aynı sıkıntı olabilirmi acaba

  9. Ben birşey sormak istiyorum. Ben coin i usdt olarak sattım. Piyasanın dusecegini öngörüyorum ve beklemek istiyorum. Ama param piyasa ile beraber gene düşüyor.. parayı nasıl bir yere alırsam değer kaybetmez. (İtibari parayami spot a mi ) TESEKKURLER

  10. 18 yaşın altındakiler alabiyor mı kendi tc mi mi giriyim

    1. @Baki ARSLAN öyle de kaptan parasızda gemi yürümüyor be

    2. @Maykıl Scofield mühim olan sağlık ve finansal özgürlük , ikisi olmadıktan sonra kumar ve yatırımın farkı yok.

    3. @Baki ARSLAN bizde koşaydık şuan 20 tane villa almıştık

    4. Neden 18 yaşında yatırım peşinde koşarsınız. Anlamam.

  11. Birşey sorucam hatalı iban hatası alıyorum dene acaba

  12. Mevla Allah anlamına gelir. yollamak istediğiniz mevla değil mebla olacak. 6:10

  13. 48 doge coinimi çekmek istiyorum ama minimum miktarın 100 olduğu söylüyor ben bunu parayı çekmek için 52 doge coin daha almak mı zorundayım yardım edebilir misiniz?

  14. Parayı çekiyorum ama illegal parametre diyor yardım edebilirmisiniz

  15. binance ye benzeyen sahte bir siteye telefon ve e posta doğrulaması yaptım sonra da hesabımı orijinal siteden kaldırdım problem olur mu ??

  16. Benimde bir sorum olacak yanıtlarsanız çok sevinirim.yatırmış olduğum paranın sadece karını çekebiliyormuyuz?ana paraya karışmadan?

    1. @Ulvi Altınkaynak yine aynı işlem yapılıyor değil mi? Videodaki gibi.Bu arada cevap için teşekkürler

    2. Onu kendiniz hesaplayıp yapabilirsiniz elbette.

  17. Yatırım için yatırdığımız parayı nasıl iade alabiliriz . Bunu için yardımcı olabilir misiniz ?

  18. Şimdi benim meil adresime meil gelmiyor değiştirmek istediğim zaman kimlik yada sürücü belgesi istiyor yükle diyorum olmuyor ne yapmam lazım acaba

  19. reis para globalde try olarak kaldır bınancte tr ye atmak istediğimde seçenek çıkmıyor sadece advcash seceneği var nasıl çözecez bu işi ?

    1. Advcash te kimlik doğrulama falan uğraştırıyo kripto olarak binance tr ye at

  20. HOCAM Binance Global daki hesaplamı BinanceTr ye giriş yapacZ yoksa Binance Tr ye ayrı hesap mı açalım?

  21. Binance hesabımda try 0.550 . 608 var ne kadar oluyor

  22. Bende WRX var ama bulamıyo binance tr de nasıl çekim yapıcam

  23. Hesabına kod gönderdim diyor ama mail gelmiyor bana ?

  24. Ben direkt binance trden satıp paramı çekmek istiyorum bu mümkün değil mi?

  25. Global binance uygulamasından binance tr ye aktarma yaparken transfer yerinde binance tr çıkmıyor , para çekemiyorum nedendir ?

  26. Binance tr üzeirnden de kiripto bozdurup satabilir miyiz?

  27. ALIM-SATIM-TRANSFERLERDE Yüzde %10 Komisyon İndirimi için Referans Kodum
    Binance Global : ZWY8R38M
    Binance TR : 1RRHAEMM

    1. What about Engaged? Will be amazing to recognize what you think about the Engaged. Will it explode? Does it make sense to join now?

    2. @BZ TV abi Merhaba sorumu cevaplarsanız çok sevinirim tam anlamıyorum bu işlerden kusura bakmayın ben binance tr den aldığım coini binance ye göndermesem ne olur yani neden oraya gönderiliyor orda dursun

  28. Başka bir siteden binance nasıl transfer ediliyor? Usdt

  29. Sevgili Akbankli, alicisi Bi**** olan 50.00 TL tutarindaki para transferi-FAST islemin hesap numarasi ile alici ismi uyumsuz oldugu icin gerceklestirilememistir. Islem tutarini ve komisyonunu gonderim hesabina iade ettik. Detayli bilgi icin subemizle iletisime gecebilirsin. Iyi gunler dileriz.

    1. @__İstanbul binance tr hesap sahibi ile bankadan yollanan hesap sahibinin adı aynı mı

    2. BinanceTr ye para yatırmaya çalışıyorum param sürekli iade oluyor. Tüm doğrulamaları yaptım şirket isminde kopyalayıp iban gibi yapıştırdım hep bu hatayı alıyorum nedeni ne olabilir

  30. hocam cok sagolun akıcı olmuş ama benim sorum benim param globalde türk lirasında baska coin almak istediğimde elimdeki para ile vermemekte , türk lirasında param kaldı öyle bekliyorum cok magdur oldum bir haftadır hiçbir videoda tl çekim yok hep kripto paralar dönüştürülmüş var mıdır bir öneriniz

    1. @Asli Kalaycik aynı sorunu bende yaşıyorum ve hala çözüm bulabilmiş değilim

    2. @BZ TV telefondan , dediğim gibi itibari parada sadece tl var onu sectiğimde papara ve adcash cıkıyor

    3. @Asli Kalaycik işlemi PC den mi yapıyorsunuz Telefondan mı

  31. Trye geçmeden direk globole para atamıyor muyum ?

    1. Advanced cash ile atabilirsin. Papara ve innial kaldırıldı. Yada kart ile direk coin de alabilirsin

  32. abi binance globalden binance trye attım parayı hala gelmedi ne yapmam gerekiyo acil dönermisin

  33. Binanceyi yeni yükledim. Bu zamanlarda nelere yatırım yapmak mantıklı olur bir tavsiye videosu bekliyorum. Birde boğa sezonu diye bir şey diyorlar. Bilgi verir misiniz?

    1. Kesinlikle ytd değildir fakat aklı olan shiba ve bnb alır dip şu an ikisi de

    2. BOĞA sezonu total coinlerde yükselme
      AYI sezonu toplu düşüş çakılma dönemi

  34. Okadar video izledim tam aradigim sorunun cevabini burdan aldim adim adim teşekkürler kardesim

  35. Bir şey sorucaktım ben coin alıp binance globale atıcam ama bayram nedeni ile paribuya attığım para bayram sonunda mı gelicek paribu hesabına?

  36. Kardesim ne çene çalmışın ya yapicam 2 dk lik video 10 dk ya sığdırmak icin ne konuşmuşsun

    1. Bence gayet iyi açıklamış. Baksana ona rağmen millet hala aynı soruları soruyor yorumda 😄

  37. Vay arkadaş para çekme yatırma videosu izleyelim dedik binance dersi izledik

    1. Kısa tutuncada elli tane soru geliyor napayim böyle olsun temiz olsun 😂

  38. Binance tr kullanmadan direk binanceye nasıl göndericem

  39. Abi binance TR kayıt olacam ama sürekli büyük harf ve rakam içeren en az 8 karakter olmalıdır yazıyor deniyorum ama olmuyor neden acaba yada LÜTFEN BİR ÖRNEK VERİR MİSİN

    1. Özel karakter eklemen gerekiyor soru işareti, ünlem vb.

  40. Binance trden para çekme işlemi gerçekleştiriliyor diyor fakat hesabıma yatmıyorr başka bir sorun mu acaba

    1. Başka banka hesabı mesai gün ve saatleri içinde gerçekleşir.

  41. az limitli para yada kripto çekmek mümkünmü ,binace globalden binace tr ye aktarım sorunu oluyor ,az miktarda transfer olmuyor örnek olarak 20 usdt var binance globalde ama en az 50 usdt transfer edebiliyorum binace tr ye….bunu için kolay yöntem varmı

  42. Allah askına yardım et ben 33 doge aldım ve çekme işlemi yaparken adresi girdim ağ sende BEP2 ya bende ağ dogecoın oldu daha sonra memo çıkmadı tutara geldim max a tıkladım en az 100 olmalı diyor nasıl cekicem bu parayı kaldı orada ayrıca kesinti ücreti 5 doge diyor ne yapıcam

    1. @Hüseyın Yıldız bildiğim kadarıyla baya uğraşacan ben uğraşauğraşa satabildim. tete den başka bir coin e geçmişti. sonra aldığıma ek olarak satmak için 100 olması gerekiyor dedi satacağım coin e. bazen dolardan avroya avrodan dolara geçiş oldu. yani türk lirası ile aldığın coinin belirli süre sonra lira ile alışverişinin kapandığını gördüm. biraz karmaşık alışınca kolay oluyor

    2. benim başıma da gelmişti. 100 e tamamlayıp satmıştım. hatta 103 falan yaptım komisyon çekerler diye

    3. Hocam bende shiba vardı sattım brazilya reale dönmüş 14 dolar ceviremiyorumda çekemiyorum da ne yapmam gerekiyor bilgisi olan varsa yazabilirmi

    1. Hocam binance hesabındaki parayı binance tr e atamıyorum binance kimlik doğrulamada kimlik kullanılıyor diyor ne yapmam lazım.

  43. Sizin referans kodunuzla giriş yaptığımız zaman size ne gibi katkılar sağlıyor

  44. Ben binance daha önceden kaydoldum kimlik doğrulama falan yatım. Sizin referans kodunuzla nasıl indirim alacağım?

  45. Hello dude! This vid is interesting!!
    I am fresh in crypto space. But I found some valuable things about YSL. I think it’s the greatest moment to invest these days. Their farming model apparently amazing but I need your explanation

  46. Binince tr den binance globale sadece usdt ile mi gönderilebiliyor

  47. Ben akbankdan binance tr ye para atamiyorum param geri geliyo neden ?

  48. Merhaba
    Bınance Global sitesinden direkt türkiyedeki bir euro hesaba en uygun para gönderimi nasıl olur?
    Şuanki anlatıgınız yontemle yaparsak
    Global Bınancedan – Turk Bınance coınX gonderme (komısyon1) bu ara en az komısyon sanırsam XLM ?
    CoıinX TL ye bozdurma daha sonra TL ıbanına atma ve oradan euro yapma (Komısyon2)

    yani 2 kere komisyondan para kaybediyorum yada bildiginiz tavsiye ettiğiniz bir yontem var mı
    ve binanceTR de belirli bir limit var mı

  49. Você deve se inscrever na plataforma usando este código de referência ☑️ 168164340 na página de registro e terá 10% de desconto na taxa de comissão de troca de moeda.

  50. hocam benim nakit kısmında try yok aud var nasıl try seçicem ben lütfen yardımcı olurmusunuz

    1. Önce usdt alacaksın sonra usdt yi try ye çevireceksin

  51. Usdt olarakta aktarılır sonuçta dolara çevirmişseniz dolar olarak bankayada atabilirsiniz yanlış bilmiyorum değil mi?😆

  52. Arkadaşlar transfer kısmına basın binance tr hesabını bağlayın dolar olarak otomatik geçiyor.. Bu video sizi yorar ancak

    1. Benim bağlıydı şuan yok nasıl bağlayacağız kardeşim bilgi verirmisin

    1. binance tr yi binanceye para aktarma olarakta kullanabilirsiniz olur elbette.

  53. Ben yapamadım bana yardımcı olursanız sevinirim

    1. @BZ TV maalesef derken çekim yapmam lazım Allah rızası için gerçek den para ya ihtiyacım var hastam var

  54. Merhaba ben binance hesabımdan bnb satın almıştım bu bnb yi ben nasıl usdt ye çevirip sonra Binance trye atıp Türk lirasına çevirip paramı çekmek istiyorum nasıl yapabilirim? yardımcı olursan çok sevinirim.

  55. Merhaba iyi günler kardeşim birşey sormak istiyorum ben binancede 2000 TL yatırdım bir para birimi aldım ve bozdum param oldu 2067 yani 67 TL kar verdi ben bu parayı binanceden çektim 20 TL kesti 2000 TL için bu kadar fazla kesiyormu bilgi verirmisin lütfen

  56. Abi farklı binance global hesabından binance tr ye adresi kopyala yapıştır yaparak atabilirmiyiz parayı

  57. Binance globaldeki usdtyi binance tr ye aktarabilir miyiz? Daha sonra binance trden onu türk lirasina cevirip alma sansimiz varmi?

    1. Ttden globale aktarıldığını biliyorum. Araştır ama yok herhalde

  58. Çekmeye basıyorum ama TRY çıkmıyor para çekme işlemi durmuşmu binans rt de ya

    1. @Selim tamamdır çok sağol. Almak için shib düşünüyorum görüşün var mıdır? ve btt/tron dediğin gibi alıp unutucam

    2. @Maykıl Scofield En fazla paran gider başka zararı yok. Eğer uzun vadeli düşünüyor isen bekle. Yıl sonuna kadar tüm hepsi dib yapacak o zaman al 2 yıl bekle yüzde 1000, 2000 gibi yükselmeler oluyor. Her 2 yılda bir bu muhabbet dönüyor böyle. Bu sene covid den ötürü bu herkes ilgi duydu.

    3. @Selim ana paramın yanması zarar etmek vs dışında bi zararı var mı bu piyasanın? ben uzun vadeli düşünüyorum girersem. al sat mantıklı gelmedi o kadar bilgimde yok zaten alayım bekliyeyim istiyorum bi sakıncası var mı

    4. @Selim sen baya bilgili biri gibisin ya kaptan discord falan kullanıyor musun çok basit 1-2 sorum var adam bulamadım

  59. bınance de para çekmede adres mıktar bolumundeki adres kıs mı ıban ıstıyor değilmi orada

  60. komisyon alması çok kötü ya 75 liralık chilizden 2.5 lira komisyon ne iki bin lira var hepsini aktarınca kim bilir ne kadar alıcak.

    1. Açıklamadaki referans kodu ile komisyonlardan %10 indirim alabilirsin

  61. Gardaş altüstü para çekme videosu anlatacaksın 10 dakika ne uzatmissin izleyemem o kadar

  62. Binans Globalde kimlik doğrulaması beklemedeyken, alt coinlerde al sat işlemi yapılabiliyor mu?

  63. Kodunu kullanmamızın senin için olan faydası nedir? Meraktan soruyorum

    1. O da komisyon indirimi ya da para , bonus alıyor olabilir. Linki kullanan kisiye gore mesela 100 kişi kullandi %15 200 kişi %17 falan … olabilir.

Comments are closed.